Hoeveel dagen op voorhand moet ik een bestelling plaatsen?
Wanneer u een bestelling wilt plaatsten rolt er een menu uit. U kunt dan één van deze dagen selecteren.
Hoe plaats ik een bestelling?
U dient zich vooraf te registreren. Nadien ontvangt u van ons een e-mail met hierin een activatiecode. Als u deze code activeert kunt u uw bestelling plaatsen.
Waar in de winkel kan ik mijn bestelling ophalen?
Aan linker zijgevel van onze winkel is ons pick up point. Hier kunt u gewoon naar binnen gaan.
Wat heb ik nodig om mijn bestelling af te halen?
U neemt de bevestiging voor uw bestelling mee, hierop staat uw bestelnummer. Met de feestdagen is dat een letter gevolgd door een cijfer. Dit heeft u nodig.
Ik wil een wijziging aanbrengen of mijn bestelling annuleren kan dit?
Dit kan kostenloos tot en met 5 dagen vooraf afhaaldatum. Indien u later annuleert brengen wij hiervoor 50% van het totaalbedrag in rekening. U dient hiervoor telefonisch contact met ons op te nemen. 0031 114 312 144.
Ik wil iets anders bestellen dan wat wordt aangeboden op de webshop, kan dit?
U kunt uiteraard uw bestelling ook nog steeds telefonisch doorgeven op 0031 114 312 144. Ofwel plaatst u uw bestelling in de winkel, wij helpen u graag verder.
Hoe komt het dat ik geen verse vis of andere producten meer kan bestellen?
In de maand december wijkt het aangeboden assortiment op de webshop af, dit om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen.